2014. augusztus 2., szombat

Prológus

A családnak az a dolga, hogy szeressék, tiszteljék, megértsék, illetve támogassák egymást. Ez sokszor nem történik meg egy gazdag, jómódú család esetében. Vagy csak az enyémben marad el a családi összefogás? Lehetséges. Mindenki a saját feje után megy és a másik érzelmi világát teljesen kizárja. Miért is érdekelné őket, hogy teljesen tönkretesznek lelkileg, ha ők teljesen rendben vannak? Sokan vélik azt a gondolatmenetet "a gazdagoknak könnyű". Nem tudom igaz e, mert én nem vagyok gazdag. Én nem, édesapám az aki jómódúan éli életét egy másik családhoz kapcsolódva. Én sokszor csak szenvedek és a szálloda takarójába burkolózva sírok, és kívánom, hogy bár ne így történt volna, bár ne jöttem volna el velük és bár mondhatnám azt "Nem, én nem hozzájuk tartozok!"...

4 megjegyzés:

  1. Szia.Nagyon jó nekem tetszik remélem hamar felpörög a történet.Én olvasni fogom.

    VálaszTörlés
  2. Nem teljesen hamar fog minden torteni de egyre izgalmasabb lesz. Koszonom*-* <3

    VálaszTörlés
  3. jó lett*°*
    Minél hamarabb az első részt♥
    xx V.

    VálaszTörlés